marți, 14 martie 2017

Nevoia de ... autocunoaștere!

Abordez acum acest subiect pentru că în ultima perioadă am făcut o analiză mai atentă la tot ce se întâmplă în jurul meu legat de subiectul autocunoașterii umane. Deși este un subiect vast, este neclar cât de interesant mai este pentru publicul larg domeniul esoteric-spiritual. Tumultul vieții cotidiene ne prinde foarte ușor în acest vârtej al acțiunilor mai mult sau mai puțin umane și de aceea activitățile cu iz spiritual devin cumva mai puțin atractive în această perioadă. 
Descopăr acum o provocare legată de nevoia imediată a oamenilor din jurul meu pentru autocunoaștere și lansez acest subiect pentru a fi analizat cu mintea și cu inima de cei ce simt să facă asta. Nevoile umane, atât cele fizice cât și cele sufletești și spirituale se simt din ce în ce mai conștient pe toate planurile și ele necesită rezolvarea lor cât mai curând. Prin toate activitățile mele desfășurate în cadrul acestei școli am urmărit să aduc soluții optime sau să provoc descoperirea lor de către cei care au apelat la serviciile mele. Acum constat o deturnare generală a atenției oamenilor de la aceste nevoi, mai ales de la cele spirituale și emoționale, ceea ce face ca prezența la activitățile mele să scadă. 

Un comentariu:

  1. Poate că, în aceasta perioadă, se tranșază puternic lucrurile și ajung la aceste activități doar cei care trebuie într-adevăr sa ajungă.

    RăspundețiȘtergere